شناسهٔ خبر: 124052 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تجلیل از پرسنل راهداری استان آذربایجان غربی برای خدمات ارائه شده در ایام اربعین

photo2770633475.jpg  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در مراسم تجلیل از پرسنل ستادی فعال در ایام اربعین گفت: راهداران استان در ایام اربعین فعل " ما می توانیم " را صرف کردند. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در مراسم تجلیل از پرسنل ستادی فعال در ایام اربعین گفت : امسال در ایام اربعین حسینی علیه السلام با توجه به‌ فاصله اندک تا زمان آغاز تردد زائران از پایانه مرزی تمرچین راهداران این اداره کل با کارهای جهادی امنیت و آسایش را برای تردد زائران فراهم کردند که در نوع خود بی نظیر و شاخص بود. 

 وی افزود: در فاصله ۲۵ روزه از زمان ابلاغ تردد زائران اربعین از پایانه مرزی تمرچین تا شروع تردد زائران، راهداران استان با صرف فعل " ما می توانیم " در یک حرکت جهادی و شبانه روزی نسبت به ایمن سازی مسیر دسترسی به این‌ پایانه مرزی با اقداماتی از جمله خط کشی ، لکه گیری و روکش آسفالت، نصب و تعمیر گاردریل، نصب نیوجرسی مفصلی، شانه سازی ، پارکینگ سازی و ایجاد باند تردد احتیاط برای پیش بینی ترافیک سنگین در مسیر و نیز اقداماتی در داخل محوطه پایانه مانند ایجاد گیت های متعدد، راه اندازی موکب ها، سرویس های بهداشتی امنیت و آسایش را برای زائران فراهم کردند. 

 این مقام مسئول در بخشی دیگر از صحبت‌های خود با اشاره به خدمت رسانی بالغ بر ۸۸۰ سرویس اتوبوس جهت تردد زائران اربعین حسینی به پایانه مرزی شهید سلیمانی مهران و نیز خدمت رسانی راهداران در آن مکان افزود: اقدامات موثر پرسنل و راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در ایام اربعین همواره مورد توجه و تقدیر مسئولین بلند پایه استانی و کشوری قرار گرفته است.

آرامون اظهار کرد: خدمت به زائران اباعبدالله الحسین علیه ‌السّلام در راهپیمایی پرشکوه اربعین یکی از جلوه‌ های زیبای معنوی را پدید آورده و نمود این خدمت رسانی در زندگی شخصی آشکار می‌شود. 

 وی بیان کرد: در امتداد مسیر خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در سال جاری بی شک پرسنل و راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در سال آینده نیز جلوه های زیبا از خدمت را به زوار حضرت سیدالشهدا علیه السلام نشان خواهند داد. 

 گفتنی است در پایان این مراسم با اعطای لوح سپاس از خدمات پرسنل ستادی فعال در ایام اربعین حسینی تقدیر بعمل آمد.