شناسهٔ خبر: 124113 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با تلاش راهدارن:

تردد در تمامی محورهای اصلی لرستان برقرار است/راه‌های روستایی الیگودرز در حال بازگشایی هستند

بازگشایی مسیر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان گفت: در پی بارش های اخیر در استان تردد در تمامی محورهای اصلی استان برقرار است و محورهای روستایی شهرستان الیگودرز در حال بازگشایی هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان)، روز سه شنبه ۲۰ دی ماه، مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان گفت: در پی بارش های اخیر در استان تردد در تمامی محورهای اصلی استان برقرار است و محورهای روستایی شهرستان الیگودرز در حال بازگشایی هستند.

وی افزود: در پی ورود سامانه بارشی از ظهر دیروز به استان، با همت وتلاش راهداران ، تردد در تمام محور های اصلی استان برقرراست، و محورهای روستایی شهرستان الیگودرز  در حال باز گشایی می باشند.

شیروانی بیان کرد: در حال حاضر در گردنه گاماسیاب محور نورآباد به نهاوند کولاک شدید می باشدکه با تلاش راهداران تردد در این محور برقرار می باشد همچنین در گردنه زالیان محور بروجرد -اراک مه شدید گزارش شده است. 

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان اضافه کرد: تمام گشت های عملیاتی راه و ترابری این اداره کل در قالب ۳۸ تیم متشکل از ۳۸۱ نیروی انسانی و ماشین آلات در محور ها در حال انجام عملیات می باشند.

 وی بیان کرد: درصورت سفر حتما در تماس با ۱۴۱ از وضعیت راهها مطلع شوند و تجهیزات ایمنی و لباس گرم همراه داشته باشند و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.