شناسهٔ خبر: 124116 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی ۲۴ ساعت گذشته انجام شد؛

برف‌روبی ۵۶ کیلومتر از راه های استان ایلام

برف روبی محور معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام با اشاره به اینکه تمام جاده های اصلی و فرعی استان باز و تردد خودرو در آنها جراین داردبا تلاش نیروهای راهداری برف روبی ۵۶ کیلومتر از راه های استان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)؛ علی روان اظهار داشت: با وجود بارش های شدید طی ۲۴ ساعت گذشته در استان و با تلاش عوامل راهداری همه راه های اصلی،فرعی و روستایی این استان باز و تردد در انها در جریان است.

وی افزود: ۱۹ تیم عملیاتی از راهداری ایلام با تعداد ۱۲ دستگاه ماشین آلات در کنار سایر دستگاه ها و پلیس راه در ۲۴ ساعت گذشته در سطح جاده های استان، جهت رفع مشکل احتمالی نقاط مختلف جاده ای در جاده ها حضور داشتند.

معاون راهداری ایلام تاکید کرد: با وجود بارش برف در گردنه ها و جاده های مناطق کوهستانی این استان همچون قلاجه،تونل آزادی و کبیرکوه این محورها پاکسازی شده است، می طلبد رانندگان برای جلوگیری از بروز هر گونه حادثه ای با احتیاط رانندگی کنند.

روان از مصرف ۳۰ تن ماسه و نمک جهت بازگشایی راه ها خبر داد و یادآور شد: مجموع ۵۶ کیلومتر از راه های استان برف روبی شد و اقداماتی مانند لایه روبی دهانه پل ها،بستر رودخانه ها و شانه سازی محل هایی که تخریب شده نیز انجام شده است.

وی ادامه داد: مردم می توانند در هنگام سفرهای زمستانی با شماره گیری ۱۴۱ از اطلاعات راه های استان و کشور مطلع شوند.