شناسهٔ خبر: 124121 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای پروژه تعریض و بهسازی محور قزلحصار با اعتبار ۲.۵ میلیارد تومانی

تعریض و بهسازی محور قزلحصار رئیس اداره نگهداری راه‌های راهداری البرز از ادامه اجرای بخشی از پروژه تعریض و بهسازی محور قزلحصار با اعتباری بالغ بر ۲.۵ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، سعید امیرانی‌زاده از ادامه اجرای بخشی از پروژه تعریض و بهسازی محور قزلحصار خبر داد و گفت: این پروژه در قالب ابلاغ افزایش مبلغ قرارداد در باند غربی از محدوده بعد از پل راه‌آهن آغاز شده است و به طول یک کیلومتر ادامه دارد.

وی افزود: اجرای این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲.۵(دو و نیم) میلیارد تومان از روز شنبه، ۱۷ دی‌ماه آغاز شده است و در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی تا پایان سال به پایان می‌رسد.

این مسئول با اشاره به اینکه محور قزلحصار یکی از مسیرهای پررفت‌وآمد در جنوب غربی کلان‌شهر کرج است، گفت: طول این محور در لاین رفت و برگشت ۱۲ کیلومتر است که با مشارکت اداره‌کل راهداری البرز، شرکت توزیع نیروی برق استان و شهرداری‌های کرج، کمالشهر و چهارباغ در حال اجراست.

امیرانی‌زاده تصریح کرد: این پروژه با تاکید و پیگیری مقامات محلی و استانی جهت افزایش ایمنی تردد و کاهش بار ترافیکی از دی‌ماه سال گذشته آغاز شده و تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.