شناسهٔ خبر: 124123 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

توانمندی‌های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در خدمت توسعه بنادر و سواحل کشور

شرکت آزمایشگاه جمعی از مدیران و کارشناسان سازمان بنادر و دریانوردی و شرکت‌های مهندسین مشاور همکار در حوزه های بندری از توانمندی‌ها و تجهیزات به‌روز شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرهاد احمدنیا معاون فنی و نظارت مهندسی و سپهر دانیالی مدیرکل دفتر مطالعات ژئوتکنیک، پهنه‌بندی و کاوش‌های صحرایی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک طی بازدید از توانمندی‌ها و تجهیزات به‌روز شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، در راستای اهداف دولت سیزدهم در توسعه بنادر کشور، ضمن معرفی تاریخچه خدمات شرکت، به ارائه ظرفیت‌ها، توانمندی‌های جدید شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در حوزه‌های مختلف انجام مطالعه ژئوتکنیک، کاوش‎‎های صحرایی و آزمایش‌های مرغوبیت مصالح مورد نیاز در سواحل و بنادر پرداختند.

بنابراین گزارش مدیران وکارشناسان سازمان بنادر و دریانوردی و مهندسین مشاور همکار ضمن آشنایی علمی و عملی با تجهیزات منحصربفرد شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با ویژگی‌ها و عملکرد مختلف تجهیزات بر روی زمین و دریا آشنا و سئوال‌های خود را مطرح کردند.

در این بازدید مدیران و کارشناسان سازمان بنادر و دریانوردی و مهندسین مشاور همکار از بخش‌های مختلف آزمایشگاهی و تجهیزات حفاری و دستگاه cptu و نیز توانمندی‌های اداره کل مهندسین مشاور شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در انجام آزمایش‌های ژئوالکتریک و سامانه‌های شرکت بازدید کردند.

به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در پایان مقرر شد سازمان بنادر و دریانوردی با معرفی پروژه‌های عمرانی برای انجام مطالعه و آزمایش‌های کنترل کیفیت پروژه‌های در دست اجرا اقدام و مقدمه توسعه همکاری‎ها، حضور و ارائه خدمات فنی و مهندسی توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را در سواحل کشور فراهم کند.