شناسهٔ خبر: 124126 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

مشاور امور بانوان وزارت راه و شهرسازی:

نقش مدیریتی بانوان در وزارت راه و شهرسازی تقویت می‌شود

سید جوادی مشاور امور بانوان وزارت راه و شهرسازی بر ارتقا و تقویت نقش مدیریتی بانوان در مجموعه وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد و این مهم را از برنامه‌های آتی وزارتخانه برشمرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید انسیه سیدجوادی مشاور امور بانوان وزارت راه و شهرسازی امروز ۲۰ دی ماه در مراسم گرامیداشت روز زن که در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد ضمن گرامیداشت تولد حضرت فاطمه (س) بر اجرای طرح عدالت جنسیتی در مجموعه وزارت راه و شهرسازی و شرکت ها و سازمان‌های تابعه وزارتخانه تاکید کرد.

مشاور امور بانوان وزارت راه و شهرسازی گفت: در کنار تجربیات بانوان مجموعه وزارت راه و شهرسازی تلاش خواهیم کرد تا تحولات چشمگیری در ارتقای نقش مدیریتی بانوان در مجموعه وزارتخانه شکل بگیرد.

سیدجوادی حضور فاطمه حمیدیان رئیس مرکز توسعه و سیاست‌های راهبردی وزارت راه و شهرسازی را حضور فعال و مناسب عنوان کرد و افزود: در این دوره از مشاوره امور بانوان تلاش می‌شود تا برای بانوان سرپرست خانوار، بانوانی که به دلایل بیماری‌های خاص و سایر موارد، دچار مشکلاتی هستند تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته شود.

وی بر ارتقای شغلی بانوان در وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد و گفت: در صدد هستیم تا نقش مدیریتی بانوان در وزارت راه و شهرسازی تقویت شود.