شناسهٔ خبر: 124129 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان برگزار شد؛

دیدار چهره به چهره مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام

ملاقات مردمی به منظور رسیدگی به مشکلات ارباب رجوع و مراجعه کنندگان، ملاقات مردمی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)؛ سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: جلسه ملاقات مردمی و عمومی  به منظور پاسخگویی به نیاز مردم و رعایت حقوق و حفظ کرامت مراجعین و جلب اعتماد و رضایت مراجعه کنندگان برگزار شد.

چشمه خاور به صورت حضوری به مسائل و دغدغه های جامعه هدف راهداری و حمل و نقل استان گوش فرا داد و پس از بررسی دغدغه های مراجعان ، دستورات لازم در خصوص درخواست ها و مطالبات ایشان را صادر کرد.

وی گفت: به منظور توسعه و ارتباطات درون و برون سازمانی و پاسخگویی بدون واسطه به مردم و مراجعه کنندگان در دو بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای، دیدارهای هفتگی مدیرکل برای شناخت و بررسی دقیق تر و رسیدگی به آنها برگزار می شود.

لازم به ذکر است ملاقات مردمی مدیرکل به صورت هفتگی در روزهای سه شنبه برگزار می شود و شهروندان برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مراجعه به اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ایلام و یا با شماره تلفن 33338400 درخواست ملاقات عمومی با مدیرکل را ثبت کنند.