شناسهٔ خبر: 124132 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس مرکز مدیریت راه های استان اعلام کرد؛

برفروبی ۶ هزار کیلومتر-باند در راه‌های استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر

برفروبي اصفهان رییس مرکز مدیریت راه های استان اصفهان از انجام عملیات برفروبی در حدود ۶هزار کیلومتر-باند در راه‌های استان اصفهان در پی بارش نزولات آسمانی در ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)، مریم تاکی، رییس مرکز مدیریت راه های استان اصفهان با توجه به بارش نزولات آسمانی در شبانه روز گذشته اظهار کرد: در حدود ۶هزار کیلومتر-باند عملیات برفروبی توسط عوامل راهداری در راه‌های سطح استان انجام گرفت.

وی افزود: در طول شبانه روز گذشته در محورهای محدوده شهرستان های مبارکه، فلاورجان، فریدون شهر، شهرضا، سمیرم، لنجان، دهاقان، فریدن، خوانسار، چادگان، تیران، بویین و میاندشت و اصفهان شاهد بارش برف بودیم که در شهرستان‌های فریدون شهر، سمیرم و مبارکه با ۵ساعت بارش بیشترین بارش را در این محورها داشته‌اند.

تاکی با بیان اینکه در عملیات برفروبی شبانه روز گذشته از ۱۰۶ دستگاه ماشین‌آلات راهداری استفاده شده است، تصریح کرد: این عملیات با تلاش حدود ۱۷۴نفر از عوامل راهداری استان صورت گرفته و ۱۸۶۵ تن شن و نمک نیز در عملیات راهداری زمستانی شبانه روز گذشته مصرف شده است.

وی با اشاره به پیش بینی هواشناسی و شروع بارشهای شب گذشته در محورهای استان، گفت: هم اکنون در کلیه محورهای استان به جز محورهای شهرستان خور و بیابانک، شاهد بارش برف و باران می باشیم و  به ویژه در محورهای کوهستانی بارش شدید برف همراه با مه گرفتگی گزارش شده است.

رییس مرکز مدیریت راه های استان اصفهان در پایان افزود: از هموطنان عزیز تقاضا داریم با توجه به بارش شدید برف از تردد غیر ضروری در محورهای برون شهری اجتناب نمایند و در صورت انجام سفر همراه داشتن زنجیز الزامی است.