شناسهٔ خبر: 124143 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد:

آماده‌باش راهداران در محورهای استان یزد/ مردم از تردد جاده‌های روستایی خودداری کنند

مهندس محمدی ️معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد از تداوم بارش برف در محورهای کوهستانی استان یزد خبر داد و گفت: راهداران در محورهای استان در حالت آماده باش هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(یزد)، سیدحسین محمدی اظهار داشت: بارش برف از ساعت ۲۲ دیشب آغاز شده و در محورهای کوهستانی استان همچنان ادامه دارد و بر اساس پیش بینی هواشناسی، تا ساعت ۱۸ امروز ادامه دارد.

️وی با بیان اینکه در حال حاضر تردد در مسیرهای روستایی ده بالا، سانیچ، بیداخوید به سختی انجام می شود، اظهار داشت: راهداران هم اکنون در محورهای اصلی مستقر و در حال نمک پاشی و برف روبی هستند و به محض بازگشایی مسیرهای اصلی، مسیرهای روستایی را نیز برف روبی خواهند کرد.

️محمدی تاکید کرد: مردم به ویژه در مناطق روستایی از تردد غیرضروری در این محورها به شدت خودداری کنند و در صورت اضطرار برای رفت و آمد حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

️وی تاکید کرد: سایر محورهای استان از جمله گردنه علی آباد و مسیر تردد به استان فارس نیز که بارش برف در آنها در جریان است، باز بوده و رانندگان با رعایت نکات ایمنی می توانند در این محورها تردد کنند.