شناسهٔ خبر: 124150 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی۲۴ ساعت گذشته

۱۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر ( باند) از محورهای چهارمحال و بختیاری برف‌روبی شد /امدادرسانی راهداران به ۲۰۰ خودرو گرفتار در برف

۱۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر ( باند)  از محورهای چهارمحال و بختیاری برف‌روبی شد /امدادرسانی را هداران به ۲۰۰ خودرو گرفتار در برف معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ضمن اعلام برف‌روبی ۱۳ هزار و ۵۰۰ کیلومتر) باند( از محورهای استان گفت: طی24 ساعت گذشته راهداران سخت کوش توانستند به ۲۰۰ خودروی مانده در برف کمک کنند .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری) احمدرضا خاتمی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته راهداران پرتلاش ضمن برف‌روبی ۱۳ هزار و ۵۰۰ کیلومتر( باند) از محورهای استان ،توانستند به ۲۰۰ خودروی گرفتار شده در کولاک برف امداد رسانی کنند.

 وی همچنین افزود :در این عملیات ۴۵۰ راهدار با استفاده از ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و نیم سنگین راهداری و مصرف 1500تن شن و نمک سطح محورها را پاک کنند .

حاتمی با اشاره به اسکان ۱۵۰ مسافر و راننده در راهدارخانه‌های استان افزود:تعداد42  راهدارخانه ثابت و سیار در خدمت هموطنان است تا در زمان بحران از آنها استفاده شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در پایان خاطرنشان کرد ،کاربران جاده‌ای قبل از انجام سفر با استفاده از سامانه ۱۴۱ وضعیت راهها را مطلع شوند سپس با رعایت نکات ایمنی و ملزومات سفر زمستانی اقدام به سفر نمایند.