شناسهٔ خبر: 124155 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی از مرکز مدیریت راههای استان

بازدید معاون عمرانی استانداری مرکزی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی با حضور در مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از طریق سامانه های هوشمند جاده‌ای، ضمن پایش آخرین وضعیت راه‌ها در جریان عملیات راهداری زمستانی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، علی اکبر اسدی معاون هماهنگ کننده امور عمرانی استانداری مرکزی، در پی بارش برف در محورهای مواصلاتی استان با حضور در مرکز مدیریت راههای این اداره کل از نزدیک در جریان عملیات راهداری زمستانه قرار گرفت و از زحمات تلاشگران این عرصه در جلوگیری از انسداد و برقراری تردد ایمن در محورهای مواصلاتی تقدیر و تشکر کرد.

وی شبکه ارتباطی راههای استان را به عنوان زیر ساخت اصلی در صنعت حمل و نقل بر شمرد و افزود: در افق پیش روی استان و در مسیر دستیابی به تعالی اهداف و توسعه پایدار، لازم است قدم های بلندی برای رساندن بخش های زیرساختی به حد مطلوب برداشته شود که توسعه زیرساخت های راهداری و حمل و نقل جاده ای از جمله آنهاست.

مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی نیز در این دیدار به تمهیدات اندیشیده شده برای اجرای طرح راهداری زمستانی اشاره کرد و گفت: ۳۸۰ نفر راننده و راهدار با استفاده از ۲۲۶ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در قالب ۵۴ اکیپ راهداری امسال آماده خدمت رسانی به مردم و کاربران جاده‌ای هستند تا مسافرین بسلامت از محورهای مواصلاتی عبور کنند.

وی افزود: کلیه ماشین آلات راهداری مجهز به سیستم راداری GPS هستند فلذا موقعیت تک تک ماشین آلات توسط کارشناسان مستقر در مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل رصد و پایش می‌شوند تا در فواصل زمانی مناسب عملیات برفروبی را بنحو احسن به انجام برسانند.