شناسهٔ خبر: 124162 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک؛

نیاز کشور به خدمات آزمایشگاهی را با انجام ۶۰۰ نوع خدمت مرتفع کرده‌ایم

کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: با انجام بیش از ۶۰۰ نوع خدمت، مطالعه وآزمایش فنی و مهندسی ، نیاز کشور به خدمات آزمایشگاهی و مطالعات فنی مرتبط را در سراسر کشور مرتفع کرده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،‌ نشست شورای راهبردی توسعه مدیریت  شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک صبح امروز سه شنبه ۲۰ دی ماه با حضور مجید کیانپور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، اعضاء هیات مدیره و معاونین ستادی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و محمدحسین نصرنیا سرپرست مرکز نوسازی و توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

کیانپور با اشاره به تاریخچه، توانمندی‌ها و معرفی بخش‌های مختلف شرکت گفت: طی دو سال گذشته موفق به توسعه جایگاه شرکت در بخش‌های پژوهش، فناوری و تحول اداری در ستاد و یک هزار و ۲۰۰ شعبه در سراسر کشور شده‌ایم به گونه‌ای که هم اکنون با انجام بیش از ۶۰۰ نوع خدمت، مطالعه وآزمایش فنی و مهندسی ، نیاز کشور به خدمات آزمایشگاهی و مطالعات فنی مرتبط را در سراسر کشور مرتفع کرده‌ایم.

بنابراین گزارش در این نشست نسبت به احصاء مشاغل تخصصی شرکت، موضوع کمیته ساختار و فناوری‌های مدیریتی و پیشنهاد تشکیل واحد حسابرسی داخل شرکت بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش  شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ، شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت راه و شهرسازی دارای کمیته‎ های تخصصی شامل کمیته‌های «اصلاح ساختار وفرایندها، دولت الکترونیک وهوشمند سازی، منابع انسانی و فرهنگ سازمانی، خدمات عمومی و فناوری مدیریتی، سلامت اداری، ارزیابی عملکرد وتکریم ارباب رجوع و آموزش و پژوهش» است.