شناسهٔ خبر: 124175 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان کرد:

برگزاری ۱۲ دوره آموزشی عمومی و تخصصی کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی

RAH_3461.jpg سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از برگزاری ۱۲ دوره عمومی و تخصصی برای پرسنل این اداره کل در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، عبداله اسدی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت : از ابتدای سال جاری تا کنون این اداره کل توانست ۱۲ دوره آموزشی عمومی و تخصصی را شامل ۱۱ دوره مجازی در سیستم جام و یک دوره حضوری برای پرسنل خود برگزار کند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های آموزشی برای بالا بردن سطح دانش و ارتقا بهره وری کارکنان افزود : بر این اساس برگزاری دوره های مختلف آموزشی جزو برنامه ها و اهداف اصلی این اداره کل بوده و ارزیابی کارکنان بعد از ارسال جزوهای آموزشی از طریق کارتابل به پرسنل اداره در بستر سیستم جام و یا بصورت حضوری انجام پذیرفت.

اسدی از برگزاری دوره های حقوق خانواده ، اقتصاد خانواده ، آشنایی با قانون خدمات کشوری ، جستجو امداد و نجات ، دوره آداب و اسرار نماز، آشنایی با قانون کار و مدیریت سبز به عنوان دوره های آموزشی برگزار شده بصورت مجازی و دوره آئین نگارش و مکاتبات اداری به عنوان دوره آموزشی برگزار شده بصورت حضوری توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی یاد کرد.

وی افزود:  تکمیل و بررسی فرم های ارزشیابی کارکنان، صدور احکام کارکنان، انجام امورات مربوط به بازنشستگی همکاران، برگزاری کمیته های منابع انسانی و مالی بصورت ماهانه از دیگر اقدامات این معاونت است و همچنین برگزاری شورای معاونین این اداره کل نیز بصورت ماهانه و مستمر انجام می شود.

 سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد :  امید است با تلاش، پشتیبانی و همفکری تمامی همکاران شاهد ارتقاء سطح کیفی و بهره وری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی در همه زمینه ها بوده و این استان را به الگویی برای کل کشور تبدیل کنیم.