شناسهٔ خبر: 124204 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انتشار بزرگترین آگهی اعلان رای کمیسیون ماده ۱۲ استان تهران در طی سالهای اخیر

محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از انتشار بزرگترین لیست آگهی کمیسیون تشخیص ماده ۱۲ به تعداد ۱۶۱ رای موات در روزنامه صمت در دو نوبت ۲۱ دی ماه و ۲ بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: به استناد ماده ۱۳ قانون زمین شهری تشخیص عمران و احیاء و همچنین تعیین زمین های دایر و بایر از موات به عهده وزارت راه و شهرسازی است و به موجب دستورالعمل صادره از وزارت مسکن و شهرسازی (وقت) مصوب ۲/۵/۱۳۶۷ تشخیص عمران و تعیین نوعیت زمین برعهده کمیسیونی موصوف به کمیسیون ماده ۱۲ محول شده است.

وی افزود: در همین راستا و به موجب وظایف محوله این دبیرخانه و با استناد به عکسهای هوایی سنوات قبل از سال ۱۳۵۸ و تفسیر آن مطابق قانون نسبت به تعیین نوعیت پلاکهای ثبتی اقدام قانونی انجام شد، کمیسیون مذکوراز ابتدای سال جاری در دو مرحله نسبت به انتشار و اعلام رای کمیسیون ماده ۱۲ در روزنامه های کثیر الانتشار اقدام کرده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در ادامه گفت: کمیسیون تشخیص ماده ۱۲ اقدام به انتشار لیست پلاکهای موات استان به تعداد ۱۶۱ پلاک طی روز جاری درروزنامه صمت نموده که نوبت اول چاپ ۲۱ دی و نوبت چاپ دوم ۲ بهمن ماه است.

محبت خواه در پایان گفت: با عنایت به عدم دسترسی به مالکین مطروحه و با عنایت به مستندات قانونی به فاصله ۱۰ روز با انتشار آگهی طی دو فقره موارد به اطلاع مالکین و صاحبان حقوق قانونی پلاکها رسانده می شود تا در صورت اعتراض احتمالی به نظریه صادره مراتب اعتراض خود را حداکثر ظرف مهلت ۳ ماه از انتشار آگهی دوم به مراجع صالحه قضائی اعلام کنند، بدیهی است در صورت عدم اعتراض در فرجه زمانی یاد شده نظریه صادره قطعی خواهد بود.