شناسهٔ خبر: 124214 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل خبر داد:

تداوم بارش برف در محورهای مواصلاتی اردبیل

برفروبی خمین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بارش برف در محورهای مواصلاتی اردبیل همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل ،کلیم‌الله وثوقی در بازدید از محور نمین گفت: هم اکنون در نمامی محورهای مواصلاتی اردبیل از جمله در محورهای نمین-آستارا, گرمی-بیله سوار, بیله سوار-پارس آباد, مشگین شهر-پارس آباد و خلخال -اسالم شاهد بارش برف و کولاک هستیم و تردد بدون زنجیز چرخ مقدور نیست.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل افزود: انجام عملیات راهداری زمستانی در فصول سرما و بارش از وظایف و مأموریت‌های مهم راهداران در محورهای مواصلاتی است که در همین راستا ۴۰۰ راهدار در قالب ۷۵ اکیپ راهداری در پایگاه‌های جاده‌ای استان مستقر شده‌اند.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل با بیان اینکه راه‌های اصلی و فرعی اردبیل باز بوده و تردد در این محورها برقرار است، افزود: در پی بارش برف سنگین و وجود کولاک شدید در چند روز اخیر راه ارتباطی حدود ۴۵۰ روستا در نقاط مختلف استان مسدود شده بود.

عضو شورای اداری استان اردبیل بیان کرد: مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند اما در صورت ضرورت با رعایت سرعت مطمئنه از تجهیز خودروهای خود به تجهیزات ایمنی و زمستانی از جمله زنجیرچرخ اطمینان داشته باشند، چرا که در صورت نداشتن زنجیر چرخ پلیس راه از رفت و آمد آن‌ها جلوگیری خواهد کرد.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل افزود: از همشهریان تقاضا داریم قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ و یا با شماره تلفن ۳۳۷۴۵۹۰۲ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.