شناسهٔ خبر: 124220 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران:

اگر امروز در آسایش هستیم به واسطه جانفشانی‌های شهدا و ایثارگری مادران شهداست

حمید مردانیان معاونین وزیر راه و شهرسازی و مشاور وزیر در امور ایثارگران در پی تجلیل از مادران و همسران شهدا با دو خانواده شهید دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی شمس الدین فرزادی پور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی(هما)ْ، محمد آئینی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و حمید مردانیان مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران در پی تجلیل از مادران و همسران شهدا با دو خانواده شهید سید مهدی رضوی و شهید صمد رجبی از شهدای دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار آئینی ضمن اشاره به مقام شامخ شهدا تجلیل و تکریم خانواده‌های آنان را ضروری دانست و بر مساعدت و همیاری با خانواده‌های معزز شهدا تأکید کرد.
فرزادی پور نیز ضمن تقدیر از زحمات مادر شهید، مادران شهدا را اسوه‌ ایثار و مقاومت دانست.
وی به شخصیت والای شهید قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: سردار سلیمانی نمونه بارز اخلاص در عمل بود که اکثر شهدای ما این خصیصه را داشتند که خداوند در تقدیر آنان شهادت را قرار داد.
مردانیان نیز ضمن ابلاغ سلام وزیر به خانواده های شهدا گفت: شهدا انواری هستند که با درخشندگی خویش مردم و جامعه اسلامی را بیمه کردند.
وی افزود: به قول شهید سلیمانی شرط شهید شدن شهید بودن است که هم کاری سخت و هم راهی آسان است.
مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران ضمن تأکید بر لزوم تجلیل از خانواده شهدا اظهار کرد: اگر امروز در آسایش و به دنبال آن آرامش و امنیت هستیم به واسطه جانفشانی‌های شهدا و ایثارگری مادران شهداست.
وی همچنین ادامه داد: امروز با توجه به گذر زمان و محروم شدن جامعه اسلامی از حضور والدین شهدا مخصوصاً مادران شهدا وظیفه ما نسبت به تکریم و ثبت خاطرات این گوهران تابناک بی تردید بیشتر از گذشته است؛ اکثریت والدین شهدا اکنون دچار کهولت سن هستند و ما وظیفه داریم نسبت به تکریم و تجلیل و زیارت این عزیزان فعال و کوشا باشیم تا ان شاءالله مدیون شهدا و خانواده های گرانقدرشان نباشیم.
گفتنی‌است در پایان لوح سپاس با امضای مقام عالی وزارت به مادران شهید اهدا شد.