شناسهٔ خبر: 124221 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آخرین وضعیت راهای گلستان اعلام شد

راهداری گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان طبق آخرین گزارش های دریافتی از دوربین های نظارت تصویری و اکیپ های راهداری مستقر در محورها آخرین وضعیت راههای استان را در ظهر چهارشنبه اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، عادل مصدقی ظهر چهارشنبه در مصاحبه زنده رادیویی با عنوان مردم و مسوولین گفت: هم اکنون شاهد فعالیت سامانه خفیف در منطقه سرعلی آباد محور گرگان به شاهرود و گردنه خوش ییلاق محور آزادشهر-شاهرود هستیم.
به گفته وی، دمای هوا نیز در ارتفاعات استان از جمله منطقه چهارباغ منفی ۱۳ درجه، گردنه خوش ییلاق منفی ۷ درجه و در منطقه درازنو منفی ۵ درجه است.مصدقی با بیان اینکه سامانه های خفیف بطور متناوب و پراکنده فعالیت دارند،ادامه داد: با توجه به تلاش شبانه روزی و بی وقفه راهداری استان طی روزهای گذشته،انسداد راهی طی این روزها نداشتیم و ترافیک روان برقرار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با اطلاع رسانی ها و هشدارهای قبلی صورت گرفته مشارکت مردم و کاربران جاده ای نیز طبق بازدیدهای شبانه روزی به نسبت بارش های قبلی بسیار بهتر بوده بطوری که هم اقدامات پیشگیرانه بدرستی در حین بارش ها انجام و هم ترددی روان در طول این روزها برقرار شد.

وی اظهارامیدواری کرد که این شرایط تا پایان طرح راهداری زمستانه استمرار داشته باشد.مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان همچنین بر مدیریت مصرف انرژی با توجه به سرمای گسترده و کاهش دما به هم استانی ها تاکید کرد.