شناسهٔ خبر: 124222 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

۳ واحدمجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی بوشهر در دهه فجر افتتاح می‌شود

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از افتتاح سه واحد مجتمع خدمات رفاهی و بین راهی در دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: برای افتتاح این تعداد مجتمع ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی (بوشهر) سید طالب لواسانی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از افتتاح سه واحد مجتمع خدمات رفاهی  و بین راهی در دهه  مبارک فجر خبر داد و گفت: برای افتتاح این تعداد مجتمع ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

لواسانی اظهار داشت: این مجتمع های خدماتی ,رفاهی و بین راهی در کیلومتر ۱۰ محور بوشهر- خورموج، نرسیده به سه راهی گادویی تنگستان و کیلومتر ۴۵ محور گناوه- شبانکاره واقع شده اندکه برای هرکدام  ۱۰ میلیارد تومان بوسیله بخش خصوصی سرمایه گذاری شده  است و زمینه اشتغال مستقیم ۳۰ نفر را فراهم آورده است.

به گفته لواسانی، برای احداث رمپ های ورودی و خروجی و تابلوی راهنمای این مجتمع ها، ۱۸ میلیارد ریال از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هزینه شده است.

وی ادامه داد: استان بوشهر داری ۲۳ مجتمع خدمات رفاهی در حال بهره‌برداری است و ۲۱ مجتمع خدمات رفاهی نیز در حال ساخت می باشد. علاوه بر این، ۱۴ مجتمع دیگر نیز در حال استعلام و جانمایی است.

معاون  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: این مجتمع های خدمات رفاهی وبین راهی با نگاه ویژه دولت سیزدهم، همت بخش خصوصی و حمایت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به یمن سالگرد انقلاب شکوهمنداسلامی افتتاح می شود.

وی ادامه داد: این مجتمع ها مکان هایی برای ارائه خدمات رفاهی بهداشتی به مسافران بین جاده ای هستند که خدمات متمرکز و مناسب آنها در تأمین ‌امنیت و رفاه حال مسافران، فراهم کردن آسایش، کاهش تصادفات، کاهش اتلاف وقت و مزاحمت‌های ترافیکی و افزایش جاذبه های توریستی، گردشگری و فرهنگی بسیار موثر است.

گفتنی است استان بوشهر بیش از ۴ هزار ۴۰۰کیلومترراه اصلی، فرعی و روستایی دارد.