شناسهٔ خبر: 124237 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری خوزستان:

تمامی جاده‌های مسدود شده در خوزستان بازگشایی شد

تلاش نیروهای راهداری خوزستان برای بازگشایی مسیرها معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: با تلاش نیروهای راهداری تمامی محورهای مسدود شده استان بازگشایی شدند.

به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، مرتضی بهداروندی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اظهار کرد: روز گذشته شاهد بارش سنگین برف در محورهای شمالی استان به ویژه در محور اندیکا-شهرکرد بودیم که منجر به انسداد مسیر در حوزه استحفاظی استان چهارمحال بختیاری شد که با تلاش نیروهای راهداری این مسیر بازگشایی شده و تردد در آن برقرار است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به انسداد ۶ محور روستایی در شهرستان های باغملک و دزپارت بیان کرد: محورهای روستایی شاهزاده عبدالله در شهرستان باغملک، سادات حسینی، حاجی کمال، دریاس، سررگ و خواجه در شهرستان دزپارت با تلاش شبانه روزی راهداران بازگشایی شدند.

بهداروندی گفت: در حال حاضر تردد در همه محورهای استان روان و برقرار است اما با توجه به شرایط جوی، هم استانی های عزیز برای اطلاع از آخرین وضعیت جاده ها با سامانه ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند.