شناسهٔ خبر: 124244 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون مرکز مدیریت راه های کشور؛

گزارشی مبنی بر گرفتار شدن مسافرین در محورهای برف خیز نشده است

مهدی مخبر معاون مرکز مدیریت راه های کشور گفت: تا این لحظه گزارشی مبنی بر گرفتار شدن مسافرین در محورهای برف خیز نشده است.

مهدی مخبر معاون مرکز مدیریت راه های کشور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی در خصوص آخرین وضعیت محورهای برون شمالی اظهار داشت: ترافیک سنگین در آزادراه پردیس – تهران محدوده منطقه صنعتی کمرد و  تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) مشاهده می شود.

وی افزود: محور های چالوس، هراز ، فیروز کوه و آزادراه تهران – شمال دارای بارش برف و آزادراه قزوین – رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

معاون مرکز مدیریت راه های کشور در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها تصریح کرد: در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس و  آزادراه کرج - قزوین محدوده های پایانه شهید کلانتری و گلشهر ترافیک سنگین گزارش شده است.

مخبر در ادامه آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد و گفت : هم اکنون در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان ،تهران، البرز، سمنان ، مازندران  بارش برف و باران را شاهد هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مسافر  محصور شده در محورهای برف خیز داریم یا خیر افزود: تا این لحظه گزارشی مبنی بر گرفتار شدن مسافرین در محورهای برف خیز نشده است.

معاون مرکز مدیریت راه های کشور در پایان از هم وطنان درخواست کرد قبل از عزیمت به جاده ها از وضعیت راه های کشور از طریق سامانه ۱۴۱ مطلع و در صورت لزوم وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ راه به همراه داشته باشند.