شناسهٔ خبر: 124283 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران تاکید کرد:

پیروی بانوان از سیره و روش زندگی حضرت زهرا (س)

مازندران مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در نشست صمیمی با بانوان این اداره کل که به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار گردید تاکید کرد: امروزه بانوان جامعه باید در زندگی به حضرت فاطمه زهرا (س) که اسوه ، الگو و حجت است تاسی کنند.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران ، حسن جهانیان در این مراسم خاطر نشان ساخت:  سیره و روش زندگی حضرت زهرا (س) باید در جامعه تبیین شده و برای همه خانواده‌ها  نهادینه گردد.

وی ادامه داد : امروزه بسیاری از مشکلات در جامعه و خانواده‌ها ناشی از دور شدن از الگوهای الهی نظیر حضرت زهرا (س)بوده ، لذا باید در زندگی از سیره و روش زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) پیروی کرد.

جهانیان افزود: سالروز میلاد حضرت زهرا (س) فرصتی است که به بیانات و دیدگاه‌های امام راحل (ره) که بر این باور تاکید داشتند "راه سومی پیش روی زن ایرانی ، به دور از افراط و تفریط و ابتذال وتحجر باشد گشوده شود "را بیشتر در جامعه تبیین کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران یادآور شد: امروز به برکت این دیدگاه در نظام مقدس اسلامی ، زنان جامعه در عرصه‌های مختلف با حفظ وقار، کرامت، شخصیت و حفظ حجاب و عفاف همپای مردان فعالیت می‌کنند.

جهانیان در ادامه از بانوان همکار این اداره کل به منظور تلاش های موثر شان در جهت رسیدن به اهداف عالیه این اداره کل قدردانی و تصریح کرد : بی شک اصلاح و پیشرفت جامعه مرهون تلاش و از خود گذشتگی بانوان بوده که همراه و هم دوش مردان علاوه بر وظیفه خطیر مادر بودن در فعالیتهای اجتماعی نیز فعالند.

گفتنی است در پایان این نشست نیز از3 بانوی نمونه شاغل این اداره کل با اهدای لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.