شناسهٔ خبر: 124299 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت روز زن اعلام شد

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان به بانوان سخت‌کوش، فرهیخته و توانمند اداره کل

راهداری گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با صدور پیامی به زنان سخت کوش، فرهیخته و توانمند اداره کل تبریک گفت و از تلاش بی شائبه آنان قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان) عادل مصدقی در این پیام آورده است: بدون شک حضرت فاطمه زهرا (س) جلوه ای بی بدیل از معجزه آفرینش خداوندی و سرشته در کالبد یک زن است، زنی که تجلی وجودی او در نظام هستی، تمثیلی شایسته از تکامل و تعالی در تمامی عرصه های زندگی است.

میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س)، فرصت مناسبی را فراهم آورده است تا با مرور هر لحظه از عمر پربرکت این بانوی بزرگ اسلام، یادآور جایگاه رفیع و مرتبت والای زن و مادر در فرهنگ اسلامی باشیم.

ضمن عرض تبریک این ایام خجسته به تمامی همکاران گرامی به ویژه بانوان سخت‌کوش، فرهیخته و توانمند شاغل در مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان؛از تلاش بی شائبه آنان  که همواره دوشادوش مردان در نیل به توسعه، پیشرفت و تعالی میهن عزیزمان نقش آفرینی نموده اند و این مجموعه توانسته است با حضور آنان وظیفه خطیر خود را در خدمت رسانی به آحاد مردم به نحو احسن انجام دهد، قدردانی نمایم و یقین دارم که افق های روشن آینده این مرز و بوم مرهون از خود گذشتگی و تبلور اندیشه، فرهنگ و دانش زنان این سرزمین است.