شناسهٔ خبر: 124307 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر استاندار از فعالیت جهادی راهداران استان خراسان جنوبی

169283524.jpg استاندار خراسان جنوبی از تلاش های صورت گرفته برای بازگشایی محورها و اهتمام در تسریع در خدمت‌رسانی به مردم تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی طی پیامی به مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بیان کرد: تلاش راهداران برای برقراری تردد ایمن و روان در سرتاسر استان پهناور خراسان جنوبی و خدمات رسانی به کاربران جاده ای و مردم شریف ستودنی است.

 قناعت افزود: طی شبانه روز گذشته و همزمان با بارش شدید برف و به جهت رصد فعالیت های دستگاه های امدادی به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به صورت لحظه ای فعالیت راهداران را بررسی و از تلاش های تیم های راهداری در تمامی شهرستان ها استان کمال تشکر را داریم.

وی بر لزوم تجمیع امکانات و ظرفیت ها برای تسریع در خدمات رسانی به مردم، به ویژه بازگشایی ها مسیرها مسدود شده در اثر کولاک تاکید کرد.

استاندار خراسان جنوبی اظهارکرد: خوشبختانه با پیش بینی‌های انجام شده، مجموعه راهداری با برنامه ریزی و استقرار در محورهای برفگیر و گردنه ها، محورهای شریانی و اصلی را در کمترین زمان ممکن بازگشایی کردند.

قناعت تاکید کرد: مردم همکاری لازم را با مجموعه راهداری وپلیس راه استان داشته، تا سفری ایمن میسر شود.