شناسهٔ خبر: 124314 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد ؛

مولدسازی دارایی های راهکاری برای تأمین منابع مالی

0 وزیر راه و شهرسازی با اشاره به کمبود منابع ، مولدسازی دارایی های موجود را راهکاری برای تأمین منابع مالی پروژه ها برشمرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در نشست شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان یزد با بیان اینکه جنس کار شما از جنس خدمت به مردم است اظهار داشت : اگر به حوزه راه و شهرسازی نگاهی بیندازیم از حوزه مسکن گرفته تا حوزه هوایی و جاده ای میبینیم که با زندگی مردم سرکار داریم از این رو توفیق خدمت رسانی به مردم عزیز ، توفیق گرانبهایی است که نصیب ما گردیده است.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی فعالیت های انجام شده در حوزه راه و شهرسازی خاطر نشان کرد : در شرایط فعلی می بایست با رویکرد امید سازی در جامعه اهتمام ویژه ای در حوزه اطلاع رسانی فعالیت های انجام شده و در حال انجام صورت گیرد .

بذرپاش با اشاره به حملات رسانه ای دشمن برای کوچک شمردن فعالیت های انجام شده توسط جمهوری اسلامی و  همچنین موضوع کمبود منابع  خطاب به مسوولین راه و شهرسازی استان یزد گفت: برای جبران کمبود منابع دنبال راهکارهایی برای مولدسازی دارایی ها باشید.

بذرپاش تاکید کرد : در رابطه با پروژه های استانی برنامه زمان بندی تعیین و با ابتکارات خود فرصت سازی کنید . سرعت در انجام پروژه ها بسیار مهم است لذا می بایست با تولید انگیزه در پیشبرد اهداف سازمانی موثرتر عمل نماییم .

بذرپاش با تاکید بر اینکه از جوانان برای پویایی بیشتر در کارها استفاده کنید خاطرنشان کرد: با به کارگیری جوانان آنها را رشد دهید تا یک رقابتی سالم رخ دهد لذا همین موضوع باعث پویایی سیستم می شود.