شناسهٔ خبر: 124327 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

سه خانواده چهارقلوهای یزدی خانه دار می شوند

0 وزیر راه و شهرسازی درشب میلاد حضرت زهرا (س) با حضور در منزل چهارقلوها از تأمین مسکن سه خانواده مربوط در استان یزد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در اولین روز دور دوم سفرهای استانی هیات دولت، وزیر راه و شهرسازی به همراه معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در منزل سه خانواده دارای چهارقلوی شهر یزد حاضر شدند.
وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر تأمین مسکن این سه خانواده، گفت: رئیس محترم جمهور به دلیل فشردگی برنامه‌ها نتوانستند در این دیدار حضور داشته باشند، اما سلام رساندند و قول دادند که به هر خانواده یک واحد مسکونی اهدا شود.
مهرداد بذرپاش با بیان اینکه هر کدام از خانواده‌ها می‌توانند یک واحد آپارتمان یا زمین هدیه بگیرند، خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که شما مشکلی از جهت تامین مسکن نداشته باشید و تمام فکر و دغدغه تان بزرگ کردن بچه‌ها باشد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده هم در این برنامه ضمن تقدیر از رویکرد وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: یکی از مشکلات سرراه خانواده‌ها برای بچه دار شدن، هزینه گزاف مسکن است. اما حضور این فرزندان در زندگی شما قطعا موجب خیر وبرکت خواهد بود.انسیه خزعلی از همراهی و خیرخواهی صاحبخانه یکی از چهارقلوها قدردانی و تاکید کرد: این عمل خداپسندانه ذخیره آخرت است. همراهی مالک با شرایط سخت مستاجر یکی از رفتارهای خیرخواهانه‌ای است که می‌تواند تحمل شرایط سخت را برای هر مستاجری راحت کند.