شناسهٔ خبر: 124435 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویر احمد خبرداد؛

باز بودن همه مسیرهای اصلی و فرعی استان

برف روبی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت؛با وجود بارش‌های شدید باران و برف از دیشب تاکنون همه مسیرهای اصلی و فرعی در کهگیلویه و بویراحمد باز است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کهگیلویه و بویراحمد)مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان گفت: دیشب با استقرار به موقع گشت‌های راهداری در مسیرها، کار برف روبی و نمک پاشی در جاده‌های برفگیر انجام شد و هم اکنون همه جاده‌های اصلی و فرعی استان باز است و تردد در این مسیرها ادامه دارد.

عابد محمدی افزود: در جاده‌های شهرستان‌های دنا، مارگون، جاده کاکان به اقلید، گردنه مورگاه در جاده یاسوج بابا میدان و سپیدار به سرفاریاب و همچنین جاده پاتاوه به دهدشت شاهد بارش برف هستیم که با آمادگی نیروها و استقرار به موقع ماشین آلات و تجهیزات برف روبی همه مسیرها باز است و تردد خودورها در این جاده‌ها به صورت روان اداه دارد.

محمدی با بیان اینکه ۱۲۰ دستگاه سبک، سنگین و نیمه سنگین در ۲۱ راهداری در جاده‌های اصلی و فرعی کهگیلویه و بویراحمد آماده خدمات رسانی به کاربران جاده ای و مسافران هستند اضافه کرد: با گشت زنی‌های به موقع و هدفمند نیروهای راهداری،در محور یاسوج _اصفهان ریزش برداری ناشی از بارندگی برف در مسیرها انجام شد و خوشبختانه در این حادثه که ریزش‌ها از بالا دست به پایین دست سقوط می‌کند به کسی آسیبی نرسید.

وی با اشاره به اینکه جاده‌های همه روستا در مناطق سردسیری به جز مسیرهای خاکی باز است و تردد در این جاده‌ها ادامه دارد ادامه داد: در جاده شبلیز به زیلایی که ۳۰ سانتیمتر برف باریده با استقرار نیروهای راهداری این مسیر هم اکنون در حال برف روبی است و تا ظهر امروز بازگشایی می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: مردم استان در روزهای بارندگی از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و در صورت ضرورت برای اطلاع از وضعیت راه‌ها پیش از حرکت حتما با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند

برچسب‌ها: