شناسهٔ خبر: 124446 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

آمادگی سازمان مجری برای تکمیل بیمارستان ۲۶۰ تختی سیدالشهدای کرج در بهمن ۱۴۰۲

بازدید مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ضمن بازدید از بیمارستان ۲۶۰ تختی سیدالشهدای کرج از تکمیل و تحویل این بیمارستان در بهمن ۱۴۰۲ خبر داد.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص بیمارستان ۲۷۰ تختی سیدالشهدای البرز و مراحل تکمیل آن توسط سازمان مجری، گفت: روز گذشته ۲۴ دی ماه بازدیدی از بیمارستان سیدالشهدای استان البرز انجام شد و روند پیشرفت فیزیکی آن مورد بررسی قرار گرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه پیشرفت فیزیکی این بیمارستان ۵۴ درصد است، توضیح  داد: بیمارستان سیدالشهدای کرج در زمینی به مساحت ۲۵ هزار و ۸۷۲ مترمربع در ۵طبقه در حال احداث است که دارای بخش‌های اورژانس، درمانگاه، داروخانه، فیزیوتراپی،دیالیز، اتاق‌های جراحی، بستری جراحی، زنان و زایمان، اطفال،چشم  است.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ادامه داد: احداث این بیمارستان از سال ۱۳۹۱ آغاز شده است و پیش‌بینی می شود تا چنانچه تامین اعتبار آن انجام شود در شهریور ۱۴۰۱  تکمیل و تحویل شود. اما طبق قانون سال اتمام این پروژه ۱۴۰۵ تعیین شده است.

نبیان گفت: اعتبار هزینه شده برای این بیمارستان تا۱۴۰۰ معادل ۱۶۶ میلیاردتومان و اعتبار هزینه شد. همچنین معادل ۹۵ میلیاردتومان نیز برای این بیمارستان در سال ۱۴۰۱ تخصیص یافت.

وی ادامه داد: برای تکمیل این پروژه بیمارستانی معادل ۴۰۰ میلیاردتومان هزینه موردنیاز است.

نبیان تصریح کرد: سازمان مجری آمادگی دارد تا چنانچه تخصیص اعتبار کامل انجام شود پروژه تا بهمن ۱۴۰۲ تکمیل و تحویل شود.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی از مصوبات سفر رییس جمهوری برای این پروژه ۳۰۰ میلیاردتومان است که سال ۱۴۰۳ باید تامین شود. با توجه به درخواست دستگاه ها برای تکمیل وتحویل این پروژه در بهمن ۱۴۰۲، درخواست کردیم در مصوبات سفر برای این پروژه امسال تامین اعتبار شود.