شناسهٔ خبر: 124454 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی؛

حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها زندگی بسیار ساده اما سرشار از مهر و محبتی داشتند.

روز زن مراسم تجلیل از مقام ارزشمند مادر و روز زن به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در محل سالن جلسات اداره کل و با حضور مدیر کل راه و شهرسازی، معاوت توسعه مدیریت و منابع انسانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت خبری راله و شهرسازی ( آذربایجان شرقی ) به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و و روز مادر و روز زن با حضور امیر بخشی زاده مدیر کل راه و شهرسازی، فرهاد رضا زاده معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی، محدث رئیس اداره حراست و اداره ارتباطات و اطلاع رسانی و با حضور هفتاد و پنج نفر از همکاران زن و دو مادر مالامقام شهید از همکاران اداره کل برنامه گردهمایی در سالن جلسات اداره کل برگزار و با اهدای گل و تقدیرنامه از ایشان تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

امیر بخشی زاده مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در آیین تجلیل از همکاران زن ضمن تبریک میلاد با سعادت ام الائمه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز بزرگداشت مادر و روز زن به تک تک همکاران زن در اداره کل از حضور با ارزش دو مادر والامقام شهید از مادران همکاران اداره کل که با وجود سرما و مشکلات تردد در زمستان قبول دعوت کرده اند قدردانی کرده و گفت ما مدیون خون شهدای گرانقدر دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و همه رزمندگان اسلام هستیم. و از ایشان خواست تا همه همکاران اداره کل را در پیشبرد ماموریت های محوله دعا کنند.

ایشان در خصوص مقام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، ایشان را از برترین و والاترین بانوی جهان اسلام در نزد مسلمانان در تمامی قرون و اعصار دانستند و ابراز داشتند پیامبر فرموده است: حضرت زهرا اولین و آخرین سرور زنان عالم است. در ادامه گفتند این بانوی بزرگوار ادامه دهنده راه پیامبر گرامی اسلام و یکی از پنج تن آل عباست که سوره کوثر در شان ایشان نازل شده است و چنانچه می دانید به عنوان همسر حضرت علی امام اول شیعیان عالم زندگی بسیار ساده ولی سرشار از مهر و محبتی داشتند.

در ادامه مراسم بخشی زاده ضمن ارائه عملکرد جامع و قابل توجه اداره کل در دولت دکتر رئیسی، رئیس جمهور مردمی ایران و همچنین استماع نظرات و پیشنهادات سازنده بانوان اداره کل در خصوص بهبود اوضاع اداره کل، با تقدیم شاخه گل و تقدیرنامه از ایشان تجلیل به عمل آورد.