شناسهٔ خبر: 124457 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

در راستای ارائه مطلوب تر خدمات دریایی؛

نشست هم اندیشی با مدیران و نمایندگان شرکت های کشتیرانی فعال در استان گیلان برگزار شد

بندر انزلی نشست هم اندیشی با مدیران و نمایندگان شرکت های کشتیرانی فعال در استان گیلان در راستای ارائه و بهینه شدن فرآیند خدمات دریایی در سالن آموزش اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشست هم اندیشی با مدیران و نمایندگان شرکت های کشتیرانی فعال در استان گیلان به منظور بررسی راهکارهای استفاده از بستر سیستم جامع دریایی برای انجام فرآیند ورود و خروج کشتی ها و رفع معظلات موجود، راهکارهای تسریع فرآیندها و بهینه شدن ارائه خدمات دریایی در سالن آموزش اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان برگزار شد.

محمد پورحاجی؛ رئیس اداره عملیات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در این نشست ضمن پاسخگویی به تمامی سوالات مطروحه،  دیدگاه های حاکمیتی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، الزامات و دستورالعمل های سازمانی و قانونی را تشریح کرد.

وی با اشاره به اتخاذ تمامی راهکارها به منظور تسریع در ارائه خدمات دریایی، لزوم ساده سازی فرآیندها و پیگیری حل مشکلات و برطرف کردن موانع حمل و نقل دریایی در بنادر استان، عنوان داشت: رضایت مشتریان، اولویت کاری بخش دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان بوده و خواهد بود. 

داریوش قدیرزاد؛ فرمانده یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان نیز ضمن قدردانی از شرکت های فعال در منطقه و لزوم تداوم جلسات هم اندیشی در خصوص انجام هماهنگی های لازم برای تحویل آذوقه و ملزومات، تردد خدمه های کشتی ها، رعایت قوانین و مقررات بین المللی و سایر امور مربوطه با مدیران و نمایندگان شرکتهای کشتیرانی به تبادل اطلاعات پرداخت.

به گزارش اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، گفتنی است در پایان این نشست مقرر شد موضوعات مطروحه توسط بخش عملیات دریایی مورد پیگیری قرار گیرد تا زمینه ارائه خدمات مطلوب تر  به شرکت های کشتیرانی فراهم شود.