شناسهٔ خبر: 124473 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان:

تردد تریلی در محورهای استان کردستان تا اطلاع ثانوی ممنوع است

حمل کالا- کامیون رامبد نوذری معاون راهداری کردستان گفت: تردد وسایل نقلیه سنگین همچون تریلر کشنده در کلیه محورهای ارتباطی استان به علت بارش برف ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کردستان) رامبد نوذری اظهار داشت: با توجه به بارش نزولات آسمانی در ۲۴ ساعت گذشته موجب لغزنده شدن کلیه محورهای مواصلاتی استان شده است و تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

معاون راهداری استان با بیان اینکه تردد تریلرهای کشنده در کلیه محورهای مواصلاتی استان به علت بارش برف و کولاک شدید تا اطلاع ثانوی ممنوع است، گفت: هم اکنون مأموران پلیس راه در مبادی ورودی محورها مستقر شده و از ورود خودروهای مشمول ممنوعیت در جهت سلامت شهروندان به این محورها جلوگیری می‌کنند.

نوذری افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی، بارش برف و باران کماکان در بیشتر نقاط استان ادامه دارد و توصیه می‌شود رانندگان به هیچ عنوان محورهای استان کردستان را تا قطع بارش‌ها برای سفر انتخاب نکرده و در صورت لزوم بدون همراه داشتن تجهیزات زمستانی راهی سفر نشوند.

وی با اشاره به بارش باران و برف در کلیه محورهای مواصلاتی، تأکید کرد: در این شرایط رانندگان می‌بایست حداقل سرعت را در نظر بگیرند و از سبقت های ناگهانی که موجب از دست رفتن کنترل دیگر رانندگان می‌شود، پرهیز کنند.