شناسهٔ خبر: 124512 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی ۹ ماهه سال جاری؛

۲۵۰ نفرساعت دوره آموزشی ارتقاء مهارت‌های کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار شد

250 نفرساعت دوره آموزشی ارتقاء مهارت‌هاي كاركنان راهداري و حمل و نقل جاده اي برگزار شد باتوجه به مصوبات کمیته آموزشی، ۲۵۰ نفرساعت دوره تخصصی و عمومی آموزشی ارتقاء مهارت‌ها و سطح آگاهی کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(کرمان)، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون دوره های تخصصی و عمومی با همکاری مرکز آموزش و پژوهش های سازمان مدیریت و برنامه ریزی به صورت وبینار (آنلاین) و به صورت حضوری در راستای ارتقاء سطح آگاهی و اطلاعات فنی پرسنل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان انجام شده است.

عبدالرضا متقی افزود: دوره های آموزشی با موضوع آسیب شناسی روش های زیرساخت در گذشته با تکیه بر روش های گودبرداری سازه های نگهبان و پایش به مدت ، تربیت اسلامی با تکیه بر قرآن و احادیث و دوره آموزشی توجیهی(بدو خدمت) در ، مبانی و نظارت روش ارزیابی طرح های عمرانی، متره و برآورد، مقاوم سازی ساختمان در برابر، زلزله پدافند غیرعامل، روش های متداول جوشکاری بخش نامه درساختمان آموزش این اداره کل برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: دوره های آموزشی برگزار شده جهت بهره برداری متقاضیان و همکاران به مدت ۲۵۰ نفر ساعت برگزار شده که تا پایان سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.