شناسهٔ خبر: 124553 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی:

زنان بیشترین تاثیر در فرآیند توسعه و دستیابی به اهداف عالیه جوامع را دارند

9.jpg  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در مراسم گرامیداشت روز زن و تجلیل از پرسنل زن شاغل در این اداره کل گفت : زنان در بزنگاه های تاریخی همواره نقش آفرین بوده و بیشترین تاثیر در فرایند توسعه و دستیابی به اهداف عالیه جوامع را دارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)،مراسم گرامیداشت روز زن و تجلیل از پرسنل زن شاغل در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با حضور مدیرکل و پرسنل زن شاغل در این اداره کل برگزار شد.

پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در این مراسم گفت: اگر گفته شود توسعه پایدار بدون حضور زنان معنا ندارد سخنی گزافه نیست چرا که مرور تحولات و رخدادهای مختلف در جهان نشان از آن دارد که زنان در بزنگاه های تاریخی همواره نقش آفرین بوده و بیشترین تاثیر در فرایند توسعه و دستیابی به اهداف عالیه جوامع را دارند.

وی افزود :  زنان همواره بسترساز فرهنگ و اندیشه و تاریخ ساز تمدن این مرز و بوم بوده اند.

آرامون ادامه داد : با روی کار آمدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ، فرصت دیده شدن این قشر بیشتر شد تا جایی که افزایش انتصاب بانوان در پست های مدیریتی وظیفه همه دستگاه های دولتی قرار داد تا از این سرمایه و ظرفیت اثرگذار اجتماعی به بهترین شکل استفاده شود و از این پس شاهد حضور گسترده تر زنان در مراکز مهم تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور باشیم.

 این مقام مسئول به حضور تاثیر گذار زنان در بخش‌های مختلف مدیریتی و کارشناسی این اداره کل اشاره نمود و افزود : با عملکرد شایسته این بزرگواران شاهد توسعه شاخص های مختلف این اداره کل در عرصه استانی و کشوری بوده ایم.

 گفتنی است استماع مسائل مختلف مربوط به امور بانوان توسط مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و تجلیل از کارمندان زن شاغل در این اداره کل بخشی دیگر از این مراسم بود.