شناسهٔ خبر: 124560 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور حذف واسطه‌های فروش بلیط:

سیستم متمرکز فروش بلیط در ترمینال ایذه راه‌اندازی شد

وب کیوسک رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از راه اندازی سیستم متمرکز فروش بلیط در ترمینال مسافربری ایذه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، ایوب رحیمی رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اظهار کرد: به منظور  حذف واسطه ها بین مسافر و شرکت مسافربری، سیستم متمرکز فروش بلیط( وب کیوسک) در شهرستان ایذه راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه این سیستم در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد، افزود: در بازدید صورت گرفته از پایانه مسافربری شهرستان ایذه و برگزاری نشست با شهردار این شهرستان، آخرین اقدامات انجام شده احداث پایانه جدید مسافربری ایذه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد با آماده شدن پایانه جدید تمامی امکانات و تجهیزات رفاهی از سوی شهرداری در اختیار شرکت های حمل و نقل مسافر قرار گیرد.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: در دیدار با معاون عمرانی فرمانداری ایذه نیز مقرر شد اقدامات لازم برای تاسیس و تکمیل پایانه مسافربری این شهرستان هرچه سریع تر عملیاتی شوند.