شناسهٔ خبر: 124593 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با تلاش راهداران؛

۱۸۶ راه روستایی مسدود در قزوین بازگشایی شد

بازگشایی راه روستایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با بیان اینکه بارش برف سنگین در شبانه روز گذشته ۲۲۸محور روستایی در استان را مسدود کرد، گفت: تاکنون ۱۸۶ محور بازگشایی شده و عوامل راهداری در تلاش برای باز کردن ۴۲ محور دیگر هستند.

به گزارش پایگاه خبری  وزارت راه و شهرسازی (راهداری قزوین)، جواد حق‌لطفی گفت: عملیات بازگشایی این تعداد راه روستایی از ساعات آغازین بامداد امروز دوشنبه توسط راهداران استان آغاز و تا دقایقی پیش ادامه داشت.

وی از آماده باش تمام نیروهای راهداری در سطح استان برای انجام عملیات راهداری زمستانی و خدمات رسانی به مردم خبر داد و اضافه کرد:در شبانه روز گذشته و به دنبال بارش سنگین برف و کولاک عملیات برف‌روبی در محورهای اصلی و شریانی با استفاده از ۳۰۰ دستگاه خودرو و ۴۵۰ نیروی راهدار انجام شد.

حق‌لطفی ادامه داد: با تلاش بی وقفه همین تیم‌ها هیچ یک از راه‌های شریانی و اصلی استان حتی برای لحظه‌ای مسدود نشد و تردد با وجود بارش شدید برف برقرار بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با بیان اینکه تلاش راهداران استان در مسیرهای روستایی نیز تا بازگشایی آخرین محور مسدود ادامه خواهد یافت، افزود: در پی بارش برف در شبانه روز گذشته ۳هزار و ۲۷۵تن ماسه و نمک برای برف‌روبی راه‌ها مصرف شد.