شناسهٔ خبر: 124594 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری خراسان جنوبی برای جایجایی دانشجویان و مسافرین

اعزام زائرین خراسان جنوبی.jpg سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اعلام آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان به منظور حابجایی مسافرین و دانشجویان از مبادی شهرستان های استان با توجه به تعطیلی مراکز آموزش عالی بدلیل شرایط جوی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، حاجی صفری، سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بیان کرد: ۷۵۷ دستگاه ناوگان مسافری و ۱۴۴۹ راننده در این بخش، خدمات رسانی به مسافرین را عهده دار می باشند.

 وی افزود: با توجه به شرایط جوی و به منظور کاهش تردد شهری، کاهش آلودگی محیط زیست و کاهش هزینه های سفر، تهیه بلیت از طریق درگاههای ابنترنتی فروش بلیت به نشانی www.payaneha.ir و www.payaneha.com فراهم است.

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی  یادآور شد: همچنین از مسافرین درخواست می شود به منظور انجام سفرهای با برنامه از قبل نسبت به تهیه بلیت قدام کنند.

حاجی سفری ادامه داد: همکاران ما مستقر در دفتر نظارت پایانه مسافربری بیرجند و همچنین از طریق سامانه های پاسخگویی ۱۴۱ و ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ آماده ی رسیدگی به انتقادات، پیشنهادات و یا مسائل مسافرین و همشهریان محترم هستند.