شناسهٔ خبر: 124630 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد؛

اجرای موفق طرح ملی بهبود فرایندهای نظام اداری در سازمان بنادر و دریانوردی

0 سازمان اداری و استخدامی کشور با ابراز رضایت از اجرای موفق طرح ملی بهبود فرایندهای نظام اداری در سازمان بنادر و دریانوردی، این سازمان را، پیشرو در حوزه مهندسی و بهبود فرایندها در سطح دستگاه های اجرایی معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پس از بررسی میدانی اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی در راستای اجرای طرح ملی بهبود فرآیندهای نظام اداری (طرح مبنا) توسط نمایندگان سازمان اداری و استخدامی کشور در جلسه روز دوشنبه ۲۶ دی ماه اعلام شد، اجرای این طرح در سازمان بنادر و دریانوردی بشکل موفق و مطلوب انجام شده است.

نماینده سازمان اداری و استخدامی کشور در این‌ جلسه ضمن ابراز رضایت از اجرای موفقیت آمیز این طرح، سازمان بنادر و دریانوردی را به عنوان یک سازمان پیشرو در حوزه مهندسی و بهبود فرایندها در سطح دستگاه های اجرایی معرفی کرد.

به گفته سعید خورسندی مدیرکل فناوری اطلاعات وارتباطات سازمان بنادر؛ طرح ملی بهبود فرآیندهای نظام اداری (طرح مبنا) در راستای اجرای جزء ۱ بند "و" تبصره ۷ قانون بودجه ۱۴۰۱ کل کشور، برای کلیه دستگاه های اجرایی لازم الاجرا است.

وی در این باره توضیح داد: خدماتی همچون تخلیه کالا، بارگیری کالا، ثبت شناورها، صدور گواهینامه مهارت و شایستگی دریانوردان و صدور گواهینامه سلامت پزشکی دریانوردان به عنوان خدمات الزام شده سازمان اداری و استخدامی کشور در راستای اجرای طرح ملی بهبود فرایندهای نظام اداری در سازمان بنادر تعیین شده است.

خورسندی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی لازم در دفتر فاوا در جهت بهبود، صورت پذیرفت و کلیه اقدامات برنامه ریزی شده با تلاش و کوشش مستمر متخصصان مهندسی فرایند دفتر فاوا و خبرگان کسب و کار در حوزه های امور بندری، امور دریایی و امور دریانوردان با کیفیت مناسب اجرا شد وموجب شد نماینده سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان بنادر را یک سازمان پیشرو در حوزه مهندسی و بهبود فرایندها در سطح دستگاه های اجرایی معرفی کند.