شناسهٔ خبر: 124640 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی خبر داد؛

لکه‌گیری و روکش آسفالت ۲۳.۵ کیلومتر از محورهای اصلی شهرستان نقده

2.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در حاشیه بیست و یکمین سفر شهرستانی استاندار به مقصد شهرستان نقده از انجام ۲۳.۵ کیلومتر عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محورهای اصلی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در حاشیه همراهی مقام عالی استان در سفر به شهرستان نقده گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۳.۵ کیلومتر عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محورهای اصلی این شهرستان شامل ۱۰ کیلومتر در محور نقده - اشنویه ، ۱۲ کیلومتر در محور نقده - پیرانشهر و ۱.۵ کیلومتر در محور نقده - محمدیار جمعا با اعتبار بالغ بر ۲۹ میلیارد تومان انجام شده است.

وی افزود: در همین مدت ۶.۲ کیلومتر راه روستایی روستاهای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان شامل راه روستای وزنه به طول ۵.۵ کیلومتر و راه روستای سارا علیا به طول ۰.۷ کیلومتر آسفالت شده و عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محور روستایی نقده - حسنلو به طول ۵ کیلومتر و محور روستایی حاجی باغلو به طول ۰.۶ کیلومتر و همچنین لکه گیری و روکش آسفالت ترمیمی در محور فرعی نقده - حیدر آباد به طول ۳.۵ کیلومتر صورت گرفته است.

آرامون به احداث دو باب راهدارخانه در حوزه استحفاظی شهرستان نقده هم اشاره و اظهار کرد: راهدارخانه دوآب در محور نقده - پیرانشهر و راهدارخانه حیدر آباد در محور نقده - ارومیه با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در حال احداث است.

این مقام مسئول همچنین به حذف و اصلاح نقطه حادثه خیز گردنه دوآب اشاره کرد و افزود: این مکان با اقدامات زودبازده آشکار سازی گردیده و اتمام حذف کامل آن با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیازمند تخصیص اعتبار است.