شناسهٔ خبر: 124663 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با توجه به بارش امروز انجام شد؛

آماده باش ۴۵۰ راهدار چهارمحال و بختیاری برای بارش‌های امروز

بارش مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: با اعلام هشدار سطح نارنجی و آغاز بارش برف در استان، ۴۵۰ نیروی راهدار از روز گذشته در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و  شهرسازی (چهارمحال و بختیاری) روح‌الله غلامی با بیان اینکه اقدامات لازم همچون استقرار ۴۲ گروه راهداری، آماده‌سازی بیش از ۳۰۰ خودرو سبک، نیمه سنگین، سنگین و برف‌روب و تهیه شن و ماسه برای رویارویی با بارش‌ها در جاده‌های مواصلاتی استان انجام شده است، افزود: هم‌اکنون تردد در تمامی محورهای چهارمحال و بختیاری جریان دارد و رانندگانی که قصد عبور از گردنه های برف گیر استان را دارند، لازم است از زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی تصریح کرد: با اعلام سازمان هواشناسی، بارش‌ها در ظهر روز سه‌شنبه تمامی شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری را در بر گرفت از این رو از رانندگان و مسافران درخواست می‌شود از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

غلامی با تاکید بر لزوم به همراه داشتن زنجیره چرخ، البسه گرم و ذخیره سوخت کافی در حین سفر به مناطق برف‌گیر و سخت گذر یادآور شد: رانندگانی که قصد سفر به مناطق مختلف را دارند، می‌توانند پیش از سفر با برقراری تماس با سامانه تلفن گویا ۱۴۱ از وضعیت راه‌های استان مطلع شوند.