شناسهٔ خبر: 124691 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی انجام شد؛

بازدید از ۶ کارخانه تولید قیر دارای گواهینامه فنی مرکز/ مبادله موافقتنامه مطالعه و پژوهش پیاده‌سازی سیستم ارتقایافته طبقه‌بندی قیر بر اساس عملکرد

بازدید با حضور سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، ضمن بازدید از شش کارخانه مبرز تولید قیر دارای گواهینامه فنی مرکز در پهنه استان تهران، موافقتنامه مطالعه و پژوهش پیاده سازی سیستم ارتقایافته طبقه بندی قیر بر اساس عملکرد مبادله شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی،  با حضور سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، ضمن بازدید از شش کارخانه مبرز تولید قیر دارای گواهینامه فنی مرکز در پهنه استان تهران، موافقتنامه مطالعه و پژوهش پیاده‌سازی سیستم ارتقایافته طبقه‌بندی قیر بر اساس عملکرد مبادله شد.

این بازدید در راستای انجام بهینه مأموریت های از پیش تعیین‌شده مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به عنوان دبیر کارگروه کنترل کیفی و ارزیابی واحدهای تولیدکننده قیر و آسفالت کشور از یک سو و حمایت از تولیدکنندگان دانش بنیان و مبرز کشور در پهنه استان تهران از سوی دیگر با حضور محمدمهدی حیدری سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و هیئت کارشناسی همراه انجام شد.

سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در این بازدید با ابراز خرسندی از تولیدات با کیفیت این واحدهای دانش بنیان درجهت ارتقا پروژه‌های مختلف روسازی استان تهران، آمادگی کامل مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برای ارائه خدمات متنوع و مضاعف علمی و پژوهشی به تولیدکنددگان دانش بنیان به ویژه در حوزه قیر و آسفالت کشور را اعلام کرد.

وی همچنین در راستای تحقق حداکثری شعار اعلامی رهبر فرزانه انقلاب در سال ١٤٠١ ، حمایت مضاعف و همزمان از تولیدکنندگان و نقش‌آفرینان حوزه قیر و آسفالت را باهدف افزایش کیفیت محصولات دانش بنیان و ارتقای روسازی راه‌های کشور، بیش از پیش خواستار شد.

در ادامه این بازدید، موافقتنامه مطالعه و پژوهش پیاده سازی سیستم ارتقایافته طبقه‌بندی قیر بر اساس عملکرد (PG) فیمابین مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و شرکت نفت پاسارگاد منعقد و مبادله شد.