شناسهٔ خبر: 124724 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری مراسم بزرگداشت روز زن در راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی

بزرگداشت روز زن درراهداری آذربایجان شرقی مراسم بزرگداشت روز زن در راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری از آذربایجان شرقی؛ اورجعلی علیزاده مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان استان  در مراسم گرامیداشت مقام مادر و زن افزود: بزرگ ترین دستاورد خانم ها تربیت فرزندانی است که موجب عزت و سربلندی کشورشان می شوند و مردان و زنان موفق هم خروجی تربیت مادران فهیم و بابصیرت جامعه ما هستند.

وی با تاکید بر جایگاه والای مادر در همگرایی و محبت و مودت بین اعضای خانواده گفت: مادر همچون شمعی است که اعضای خانواده را دور هم جمع می کند و موجب همبستگی و محبت بین بچه ها می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه  بانوان شاغل، غیر از مسئولیت همسری و مسئولیت مادری، مسئولیت دیگری هم دارند افزود: بررسی خروجی کار بانوان در ادارات نشان می دهد که کارهایی که انجام می دهند را به مراتب با دقت و کیفیت بیشتری انجام می دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی هم گفت: برترین کار و مسئولیت بانوان که موجب وعده بهشت برای آنها شده است، تربیت فرزند صالح و مقام مادری است.

شکری گفت: به رغم اینکه خداوند کار کردن برای بانوان در بیرون از خانه را الزامی نکرده است، اما امروز می بینیم بانوان سرزمین ما با همت و پشتکار فراوان خود، حتی شغل های سختی مثل رانندگی ترانزیت را هم برعهده می گیرند.

در پایان این مراسم از بانوان شاغل در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی تجلیل شد