شناسهٔ خبر: 124987 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد؛

افتتاح و تکمیل ۲۴ پروژه راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان بوشهر در دهه فجر

عبدالکریم اخترشناس مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از آغاز یا بهره برداری از۲۴ پروژه به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر) عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از آغاز یا بهره برداری از۲۴ پروژه به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

اخترشناس در نشست شورای معاونین این اداره کل با موضوع نکوداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر ادامه داد: به همین مناسبت ۴ پروژه در حوزه خدمات  بین راهی وسفرو مسافرت  مردم و۲۰ پروژه راهداری که عمدتا در زمینه توسعه وتعریض راههای بین شهری و روستایی،روشنایی محورها وایمن سازی محورهاست به بهره برداری باعملیات اجرایی آن آغاز می شود که ۳ مورد آن مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی است.

اخترشناس تاکید کرد:  به همین مناسبت پایانه اختصاصی تک سفرایرانیان  که بزرگترین پایانه مسافری جنوب کشور نیز می باشد در عسلویه افتتاح خواهد شد.

وی در این نشست بر تبیین دستاوردهای این اداره کل از طریق فعالیت های رسانه ای به مناسبت دهه فجر و نیز نکوداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از طریق برنامه های مناسب برای کارکنان تاکید کرد.