شناسهٔ خبر: 125021 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی وساخت راه و شهرسازی هرمزگان عنوان کرد؛

۱۳ پروژه راه و ساختمان هرمزگان در دهه فجر افتتاح می‌شود

کمالی معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی هرمزگان معاون مهندسی وساخت راه و شهرسازی هرمزگان از افتتاح ۱۳ پروژه راه و ساختمان در ایام دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (هرمزگان)، افراسیاب کمالی ضمن اعلام این خبر با اشاره به هزینه ۵ هزار و۳۸۲ میلیارد ریالی این پروژه ها گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی دهه عدالت و پیشرفت است، از این رو این اداره با افتتاح ۷ پروژه ساختمان با هزینه ای بالغ ۲۸۲ میلیارد ریال و همچنین ۶ پروژه در زمینه ساخت راه و پل با هزینه ای بالغ بر ۵ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال سهمی درگرامیداشت این دهه دارد.

وی در ادامه با اشاره به پروژه های افتتاحی در بخش راهسازی افزود: پروژه بهسازی و تعریض محور سیاهو بطول ۲ کیلومتر، احداث رینگ جزیره لارک بطول ۵ کیلومتر، احداث بزرگراه بندرعباس-لار بطول ۱۶ کیلومتر، احداث راه اصلی چیرئیه-مقام بطول ۲.۵ کیلومتر، احداث راه اصلی جناح-مراغ بطول ۱۷ کیلومتر و احداث پل شریفی ۳ بطول ۲۶۰ متر و ۲ کیلومتر راههای طرفین از پروژه های افتتاحی این اداره کل در بخش راهسازی است.

احداث مرکز فرهنگی  فاطمه الزهرا و شش سالن ورزشی در نقاط محروم استان شامل سالن ورزشی چوخون، گونمردی، هنگوئیه، توریان، کنخ و دیوان از پروژه های بخش ساختمانی  به گفته کمالی محسوب می‌شوند که در دهه فجر مورد بهره برداری قرار می گیرد.