شناسهٔ خبر: 125040 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۲۰۵ هزار متر مربع از اراضی دولت در شهرستان طالقان رفع تصرف شد

البرز2 رئیس اداره راه و شهرسازی طالقان با اشاره به رفع تصرف ۸۵ میلیارد تومانی اراضی تصرفی در شهرستان طالقان در سه ماهه سوم سال جاری، مساحت این اراضی را ۲۰۵ هزار متر مربع عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(استان البرز)؛ به گفته مهدی زارع کار رئیس اداره راه و شهرسازی طالقان این اراضی شامل ۲۰ قطعه زمین در مناطق مختلف از جمله شهرک طالقان، پردسر، زیدشت، کولج، فشندک، حسنجون و خسبان از توابع شهرستان طالقان و در اراضی ملی است که توسط اشخاص حقیقی تصرف شده بود و با اقدام یگان حفاظت از اراضی استان رفع تصرف شد.

زارع کار افزود: با حضور عوامل یگان حفاظت از اراضی در طالقان و گزارش واحد گشت یگان و صدور حکم قضایی با هماهنگی و تلاش مجموعه همکاران اداره کل راه و شهرسازی استان اقدام به رفع تصرف از اراضی مورد نظر صورت گرفته است.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن نیز با اشاره به تصرف اراضی دولت توسط اشخاص سودجو اضافه کرد : این رفع تصرف شامل ۲۰ قطعه زمین به مساحت ۲۰۵۸۸ متر مربع در اراضی ملی بوده و توسط اشخاصی حقیقی اقدام به دیوارکشی، شخم زنی، درختکاری و تسطیح نموده بودند که توسط یگان حفاظت از اراضی استان رفع تصرف شد.
سرهنگ خزائی ارزش تقریبی این اراضی را هشتاد و چهار میلیارد و نهصدو چهل و هشت میلیون تومان اعلام کرد و گفت با حضور به موقع و هوشیاری کامل عوامل یگان حفاظت از اراضی استان این زمین به دولت بازگردانده شد.