شناسهٔ خبر: 125042 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آذرشهر اعلام کرد؛

آسفالت ۱۸ کیلومتر از راه های آذرشهر با اعتبار ۴۸ میلیارد تومانی

خسروی رییس آذرشهر رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آذرشهر از آسفالت ۱۸ کیلومتر از راه های آذرشهر با اعتبار ۴۸ میلیارد تومانی در ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی؛ بهمن خسروی  رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان آذرشهر  با اشاره به لکه گیری آسفالت راه های این شهرستان با یک هزار تن آسفالت سرد افزود: برای ۳۶۰ میلیون تومان برای تامین آسفالت سرد هزینه شده است.

وی تعمیر، بهسازی و نصب گاردریل را یکی دیگر از کارهای انجام گرفته در شهرستان آذرشهر اعلام کرد و گفت: یک کیلومتر و ۲۰۰ متر گاردریل با ۹۵۰ میلیون تومان اعتبار در نقاط مورد نیاز نصب شده و ۱۵ کیلومتر از حریم راه ها شانه سازی و تسطیح شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آذرشهر با تاکید بر نقش خط کشی راه ها در امنیت عبور از جاده ها در طول شبانه روز افزود: ۶۰ کیلومتر از جاده های شهرستان آذرشهر در طول ۹ ماه گذشته خط کشی شده تا رانندگان با اطمینان خاطر بیشتری در جاده های شهرستان تردد کنند.

خسروی نصب  دو مورد سرعت کاه، تهیه و نصب ۶۰ متر مربع علایم اخباری، انتظامی و اطلاعاتی، درزگیری آسفالت جاده ها با اعتبار ۸۱۰ میلیون تومانی، ارائه ۱۴۸ مورد بسته و کلاه ایمنی برای راکبان موتورسیکلت، صدور و تمدید دو هزار و ۲۹۵ مورد کارت هوشمند و خرید و حمل یک هزار و ۴۰۰ تن ماسه و نمک برای راهداری زمستانی را از دیگر اقدامات صورت گرفته در اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آذرشهر برشمرد.