شناسهٔ خبر: 125048 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جریان بازدید از توانمندیهای بخش خصوصی در نهضت ملی مسکن مطرح شد؛

تاکید بر بهره گیری از توان بخش خصوصی فعال در صنعت ساختمان جهت مدل سازی طرح نهضت ملی مسکن

البرز5 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(استان البرز)، مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در جریان بازدید از شرکت فعال بخش خصوصی در صنعت ساختمان گفت : در مدل های پیشنهادی اجرای طرح نهضت ملی مشارکت و استفاده از ایده های بخش خصوصی بسیار راهگشا است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان البرز، رضا خالقی در جریان بازدید از سوله های تولیدی و مدل های پیش ساخته ی بتنی شرکت های خصوصی فعال در صنعتی سازی ساختمان، به توان بالقوه ی این بخش در تسریع و پیشبرد تولید مسکن در استان البرز و کشور اشاره کرد.

وی با استقبال از پیشنهاد استفاده از قطعات پیش ساخته بتنی در اجرای سریع مسکن به دلیل دارا بودن مزایایی همچون سرعت اجرا، استحکام خوب بنا در مواجهه با زلزله، کاهش هزینه و مساحت قابل تغییر این سازه ها بر تمایل اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در بهره گیری از این ظرفیت بخش های فعال و صنعتی سازی ساختمان تاکید کرد.

گفتنی است این پالت های پیش ساخته قابلیت اجرا تا ۳ طبقه را داشته و این کارخانه ی تولیدی در استان البرز توان اجرای ساختمانهای با سرعت نصب سه روزه با استفاده از اتصالات پیچ و مهره پس از آماده سازی و بتن مِگر اراضی مورد نظر را داراست.