شناسهٔ خبر: 125094 - سرویس هواشناسی
نسخه قابل چاپ

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

مواج بودن آب های جنوبی کشور در ۳ روز آینده/ شهرهای بزرگ و صنعتی تا پایان هفته با انباشت آلاینده ها مواجه هستند

دریای خزر- طوفان- موج- تلاطم کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تا پایان هفته شهرهای بزرگ و صنعتی با انباشت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا مواجه خواهند بود.

کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه امروز استان های جنوبی کشور بارانی خواهند بود اظهار داشت: برای روز چهارشنبه نیز پیش بینی می شود این بارش ها با شدت بیشتری ادامه داشته باشند و دامنه آن نیزی به استان های کرمان و هرمزگان تسری پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه طی امروز و فردا در نواحی ساحلی خزر و دامنه های شمالی البرز شاهد بارش پراکنده باران خواهیم بود افزود:‌ انتظار می رود نواحی جنوبی کشور مجددا در روز پنجشنبه شاهد بارش باران و همراه بارعد و برق و وزش باد باشد.

کارشناس سازمان هواشناسی با تاکید بر اینکه طی سه روز آینده آبهای جنوبی کشور مواج و متلاطم خواهد بود تصریح کرد:‌ در روز شنبه تمامی خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

به گفته رفیعی تا پایان هفته شهرهای بزرگ و صنعتی با انباشت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا مواجه خواهند بود .

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه کمینه  هوای تهران امروز صبح منفی ۲ در جه بود اعلام کرد:‌هوای امرز پایتخت غبارآلود خواهد بود  و بیشینه دمای آن به مثبت ۶ درجه خواهد رسید.

رفیعی سردترین دمای استان کشور را زنجان با منفی ۱۱ درجه و گرمترین را بندرعباس با مثبت ۲۳ درجه اعلام کرد.