شناسهٔ خبر: 12512 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات نظام مهندسی ساختمان قزوین خبر داد:

آغاز تبلیغات رسمی کاندیداها و فعالیت هواداران در شبکه‌های مجازی قزوین

انتخابات نظام مهندسی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات نظام مهندسی ساختمان قزوین اعلام کرد: کاندیداها و مهندسین با رعایت اخلاق حرفه‌ای و ضوابط مربوط به شیوه‌نامه برگزاری انتخابات فعالیت‌های رسمی خود برای آغاز اقدامات تبلیغاتی را آغاز کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین، حامد مانی‌فر در جلسه دستگاه نظار ت بر انتخابات اعضای هیات‌مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان با اشاره به اینکه این انتخابات بزرگترین انتخابات تخصصی کشور است بیان کرد: شرکت‌کنندگان و رأی‌دهندگان در این انتخابات از فرهیختگان و تحصیل‌کردگان بوده و همه از خانواده نظام مهندسی هستند، بنابراین توقع و انتظار اینست که از هرگونه بداخلاقی و بدرفتاری انتخاباتی پرهیز شود.

مدیرکل راه و شهرسازی افزود: با هر گونه توهین و رفتارهای نادرست انتخاباتی در رسانه‌ها، پیامک‌های تبلیغاتی، فضای مجازی و... به شدت برخورد خواهد شد.

مانی‌فر با اشاره به در دسترس بودن روش‌‌های مختلف تبلیغاتی بیان کرد: در این دوره فضاهای مناسب برای معرفی و تبلیغ مؤثر کاندیداها فراهم است، اداره‌کل راه و شهرسازی نیز یک صفحه ویژه برای انتشار اخبار مربوط به انتخابات در سایت خود قرار داده است.

وی در این خصوص ادامه داد: بنابراین مهندسین و کاندیداهای انتخاباتی باید با کمک این ابزار و امکانات گوناگون برای ارایه برنامه و اهداف خود، موجبات برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم با مشارکت حداکثری را فراهم نمایند.

رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات بیان کرد: این انتخابات می‌تواند شرایط توسعه و اعتلای فرهنگ انتخاباتی را در استان فراهم کرده و مهندسین با انتخاب درست و شایسته خود، راه را برای افزایش هر چه بیشتر اثرگذاری سازمان نظام مهندسی ساختمان در زندگی مردم هموار خواهند کرد.

ششمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان همزمان با سراسر کشور ۱۶ مهرماه سال جاری در استان برگزار خواهد شد./

نظر شما