شناسهٔ خبر: 125132 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در نشست مشترک انجام شد؛

بررسی مشکلات مرتبط با حوزه راه و شهرسازی در شهرستان تایباد

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی مشکلات و معضلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان تایباد در جلسه مشترک به ریاست مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی و با حضور فرماندار، شهردار، فرمانده سپاه تایباد و برخی معاونین و روسای اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، عباس یوسف زاده مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: طی برنامه ای مدون و همکاری تمام ارگان ها و نهادها متولیان نهضت ملی با تلاش روزانه جهت تامین اراضی در سطح استان با رویکرد احداث واحدهای ویلایی (یک طبقه)  در جهت رفاه حال متقاضیان در اغلب شهرهای گام بر می دارند.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با اعلام اینکه شهرستان تایباد بدلیل موقعیت استراتژیک مرزی از شهرستان های  پر اهمیت محسوب می شود از عملیاتی شدن ساخت و ساز در آینده نزدیک خبر داد.

در این نشست دونده فرماندار تایباد ضمن قدردانی از همکاری در حل معضلات و مشکلات این شهرستان اهم موارد را مطرح و راهکارهای اجرایی توسط حاضران در جلسه بررسی و مصوب گردید.

لازم بذکر است در این نشست انعقاد تفاهم نامه همکاری با شهرداری تایباد در زمینه آماده سازی زیر بنایی سایت نهضت ملی مسکن، احداث فضای سبز در اراضی مسکونی سایت، حل مشکلات برخی ارگان ها در خصوص نهضت ملی مسکن از مهمترین موارد مطرح شده بود.

بر پایه این خبر 6402 نفر در شهرستان تایباد در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام که 2511 نفر حایز شرایط شده اند.