شناسهٔ خبر: 12514 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در گفتگو با پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عنوان شد:

آخرین آمار ثبت‌نام‌کنندگان صندوق پس‌انداز مسکن یکم بانک مسکن/ جذب منابع صندوق پس‌انداز مسکن یکم از ۳ هزار میلیارد ریال فراتر رفت

وام مسکن مدیر طرح و برنامه بانک مسکن گفت: این بانک تا پایان هفتم مهر و طی ۹۳ روز کاری توانست سه هزار و ۲۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال منابع مردمی جذب کند.

محمدحسن مرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت خبری راه و شهرسازی، درباره آخرین آمار ثبت‌نام‌کنندگان صندوق پس‌انداز مسکن یکم بانک مسکن اظهار کرد: طی ۹۳ روز کاری تا پایان روز هفتم مهر، سه هزار و ۹۷۹ فقره حساب به مجموع ۴۸۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در صندوق پس‌انداز مسکن یکم شعب بانک مسکن شهرهای کمتر از ۲۰۰ هزار نفر سرمایه‌گذاری شده است. به این معنا که به طور میانگین در هر روز ۴۲ فقره حساب افتتاح شده است.

مدیر طرح و برنامه بانک مسکن ادامه داد: در شهر تهران نیز سه هزار و ۸۹۱ فقره حساب پس‌انداز مسکن یکم به میزان هزار و ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال و به طور میانگین در هر روز ۳۹ فقره حساب به میزان ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال افتتاح شده است.

این مقام ارشد بانک مسکن تأکید کرد: در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر، هشت هزار و ۴۸۷ فقره حساب به مبلغ هزار و ۵۳۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در شعب بانک مسکن به صندوق پس‌انداز مسکن یکم واریز شده است. به طور میانگین در هر روز در این شهرها ۹۸ فقره حساب پس‌انداز مسکن یکم افتتاح شده است.

به گفته مرادی مجموع مبلغ سرمایه‌گذاری شده در حساب صندوق پس‌انداز مسکن یکم در این ۹۳ روز کاری، ۱۶ هزار و ۳۵۷ فقره حساب به مبلغ سه هزار و ۲۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است. به طور میانگین در هر روز ۱۷۹ فقره حساب پس‌انداز مسکن یکم بانک مسکن در شعب این بانک در سراسر کشور سپرده‌گذاری شد./

برچسب‌ها:

نظر شما