شناسهٔ خبر: 125145 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خبر داد؛

احداث ترمینال جدید در فرودگاه بین المللی تبریز

فرودگاه تبریز عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از احداث ترمینال جدید در فرودگاه بین المللی تبریز خبر داد و گفت: هزینه ساخت این ترمینال به تصویب هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها رسیده است و پس از تهیه اسناد مناقصه به مرحله انتخاب مشاور می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ترمینال جدید در فرودگاه بین المللی تبریز در مساحتی حدود ۲۰ هزار مترمربع با هزینه بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان ساخته می‌شود.

علی قاسم زاده عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی، حسن امجدی عضو هیات مدیره و راهبر معاونت توسعه مدیریت و منابع، فرشید گلیج معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با همراهی رامین آذری مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی دیروز از بخش های مختلف فرودگاه بین المللی تبریز و همچنین آشیانه تعمیرات شرکت هواپیمایی آتا بازدید کردند.

در این بازدید قاسم زاده عضو هیات مدیره شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران گفت: پروژه ساخت ترمینال جدید فرودگاه تبریز به مساحت حدود ۲۰ هزار مترمربع، یکی از اولویت‌های اصلی این شرکت است.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی وی در بازدید از محل پروژه ترمینال جدید فرودگاه تبریز گفت: هزینه ساخت این ترمینال هم اکنون بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود که به تصویب هیأت مدیره شرکت فرودگاه‌ها نیز رسیده است و پس از تهیه اسناد مناقصه، پیش بینی می شود در آینده نزدیک به مرحله انتخاب مشاور برسد.